دوستش دارم بسیار دوستش دارم دوستش دارم بسیار دوستش دارمدل من همی داد گفتی گواییکه باشد مرا روزی از تو جداییبلی هر چه خواهد رسیدن به مردمبر آن دل دهد هر زمانی گواییمن این روز را داشتم چشم وزین غمنبودهست با روز من روشناییجدایی گمان برده بودم ولیکننه چندانکه یکسو نهی آشناییبه جرم چه راندی مرا از در خودگناهم نبودهست جز بیگناییبدین زودی از من چرا سوگواری...
ما را در سایت سوگواری دنبال میکنید
برچسب: مبادا,دوتایی, نویسنده: بازدید: 49 تاريخ: شنبه 1 مهر 1396 ساعت: 22:57